niedziela, 20 kwietnia 2014

1.

Hej Kruszynki :)

Mimo, że strasznie ciężko jest mi się rozstać z miss-redhead.bloog.pl chyba muszę jednak to zrobić. 
Dlaczego? 
Ponieważ nie podoba mi się układ graficzny jaki proponuje na wp. Ani to w jaki sposób publikowane są wpisy. Teraz muszę sobie wszystko przypomnieć jak było tutaj. :)
Chcę rozpocząć wszystko od początku, zająć się inną tematyką. A czym? A dokładniej sportem, fitnessem. 
Ostatnio jest na to moda i bardzo mnie to cieszy! W końcu coś co jest modne i idzie w dobrym kierunku. 

A więc jak podrzucam wam moje zdjęcie z sesji, z czasem zacznę dorzucać zdjęcia z bardziej sportową tematyką, lecz dzisiaj mogę sobie to odpuścić. 
Pozdrawiam was i życzę wesołych świąt <3


2 komentarze:

  1. no to ja przerzucam się tutaj ;)
    i tematyka fajna ;) mało jest takich blogów, ale koncepcja najważniejsza ;)
    też zrezygnowałam z wp.pl jakiś czas temu co Ty ;) zeszło na psy ;) na blogspocie jest łatwiej ;)
    wzajemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeeeeej! w koncu widze kogoś, kogo jeszcze pamietam z blogów na wp. nie mam pojecia czy Ty kojarzysz choc w minimalnym stopniu mnie, bo blogowac przestalam jeszcze sporo przed zmianami. ale mam dziwne uczucie ze ja pamietam Ciebie, wiec moze.. dasz mi jakiegoś kopa bo strasznie tesknie za pisaniem. pozdrawiam, mam nadzieje ze sie odezwiesz :))

    mymistake.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń